Tjaba Tjena Hallåå :D

Sitter nu och håller på att plugga in lite glosor :( Har båda svenska och engelska glosor imorgon.. Och seg som jag äär så börjar jag med det sista dagen ^^ Haha!
 
Idag var det skola, jag var och handlade godis efteråååt<3 Sedan hem och göra lite grejeeer :D Bl.a. äta middag, sedan var jag till byn det var öppet länge, samt att det var ett "skidlopp" på gatan! Köpte iaf 2 par jeans på MiM som jag kanske visar imorgon ;) Sedan hem och så bakaa<3 Haha visar nog det också imorgon :* 
 
Har väl inte så mycket bilder heller. Är verkligen såå lat, orkar inte hämta min kamera (som är någonstans, vet inte vart..) för att ladda över bilderna! Men bjuder på en bild sen Kreta <3
OOMG.. VILL UTOMLAANDS ♥ Saknar Turkiet 2011 och Kreta 2012 såå sjuukt mycket juu :(( Tur jag ska till Turkiet med konfan iaf läängtar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0