Ätit våffloor<3

Haha blev en liten och random bild till detta inlägg<3
 
Heej iallafall :D Nu så tänkte jag berätta lite om min daag! Jag fick sluta tidigare då jag slapp skv:n gick förbi Sara och Kjell å fick mig lite mat i magen <3 Tackar tackar! Sedan iväg på konfa och fika lite bullar däär ;) Hann även vara med en liiten stund typ till tjugo kvart i fyra då jag gick till min sista moppekurs som varade till strax innan sex. Känns skönt att ha gjort bort all teori. Nuu endast typ körning, kanske nå annat och såå proov ^.^ Huur ska det gå! ^^ Ajaa sen har jag ätit middag och även hunnit äta våffloor<3 Såå goott! Hehe.. Sen har jag baraa tagit det lugnt typ. Så sköönt då det ofta blir rätt sena kvällar. Bloggningen är väl sådäär :( Inte så bra. Men känns som jag har en anledning. Dock inget jag vill skriva ut häär fastän ni är bäst, men tyvärr.. Ha det så bra sålänge puuss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0