Bakat med Nutellaaa <3

Detta har jag gjort idaaag <3 Haha nuteellaaa ♥ Neej men jag har bakat, nämligen en nutella semifreddo :D Blir spännande att smaka imorgon!
 
Annars gick skolan rätt fort! Suuperskönt att slippa sista lektionen ;) Hade täänkt att träna fotboll idag då jag även missat de måndag och tisdag p.g.a. moppekurs och hockeyträning ^^ Meen förstås såå ska det snöa, bli dåligt väder och ändå rätt kallt så den blev inställd.. Vi får se om jag far ut å springer istället. Dock så suuger verkligen min kondition ^^ Nuu plingar det väldigt mycket i min telefon så ska gå och kolla ifall det är nå viktigt (ojoj Ellen det bryr sig ingen om!!) Ooopsi, ajaa puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: Märtha

braa ide att baka med nutella!

Svar: Jaa tack <3 Kanske ska dela med mig av receptet här sen :D
Ellen Lundberg

2014-03-20 @ 20:06:31
URL: http://marthaas.blogg.se

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0