Kvällen innan jag far...

Nu sitter jag i mitt rum med lite vaniljyoghurt och flingor i en skål samt en tallrik med en bit kladdkaka med fudge glasyr å grädde som jag och Anna bakade när vi var med varann tidigare idag♥ Kan berätta lite kort om min dag. Skola till 13:15 (woopwoop slutade tidigt!) sedan hem ut med Viva o.s.v. Gå och möta Anna från bussen och så var vi med varann och hade jättekul, bakade m.m. Sedan var det äta och så på fotbollsträning i 1 och 1/2 timme!
 

Nuu nyduschad och fräsch ska jag packa det sista för att sedan göra ändå (förhoppningsvis) en tidig kväll, ska upp innan fem imorgon -.- Meeeen HELT klart väärt det då jag sticker till Mavas där jag stannar till lördag/söndag. Därför kommer tyvärr bloggen stå och gapa tom i några dagar :( Finns inget internet och kommer inte hinna fixa massor av tidsinställda, tyvärr!!  Meen sedan kommer jag tillbaks uppladdad och med massor av bloggenergi. Det får vi hoppas iaf ♥
 (Dåålig outfitbild haha, detta hade jag på mig idag iaf^^)
 
Får se om jag hinner uppdatera något mer imorgon eller så. Annars fåår ni ha en jäättebra vecka. PUSS PUUSSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0