Min födelsedagstårta ♥♥ Steg för steg - Turorial<3

Nu ska ni få följa med på en steg för steg bildvisning hur jag gjorde min födelsedagstårta till den 23/2 (det vill säga exaakt en månad sedan idag!) Såå nu kör vi<3
Började baka en botten :) Gjorde en smet och hällde i en "form" 
Den gräddades för att sedan stjälpas upp :D
Och så skar vi den i tre olika "lager" ;)
Första lagret fyllde jag med jordgubbssylt :D
Satte även lite marsansåås på det<3
Andra lagret lite mer sylt. Dock mest "sås" såå inte botten skulle bli så torr!
Hade gjort en Ahlgrens bilar fluff som jag satte ovanpå<3
Typ såå ♥
 Efter deet på med den sista botten(en?) För att sedan täcka med vispad grädde<3
Såå blev det :D
Sedaan var det dags för dekorering ♥
Tänkte använda mig av nonstops meeen deet blev absolut inte bra eller snyggt :(
Meen tog chokladfingrar och satte runt om :D Sedan massor av strössel ovanpå ♥
Sedan ett roosa sidenband<3
OCH TADAAA DETTA BLEV RESULTATEET ♥
Sådääär det var hur min födelsedagstårta blev till hahahaa^^ Jajaa hoppas ni tyckte om detta inlägget för det var lite kul att fixa sådäär<3 Puuuss♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att jag frågar hur du gjort så missade jag det inlägget rejält! Men himla fint gjort och du är jätte duktigt! Ska ju ha kalas här i påsk, så lutar mot en påsktårta eller någon "vanlig" så din här såg inte fel ut! :D Kram!

Svar: Haaha det är lugnt juu! :) Tänkte själv skriva till dig, men helt glömt bort ^^ Tack såå jättemycket. Vad kul med kalas, det går ju förstås att göra tårtan lite mer påsk passande, med någon kyckling eller annat kul! :D Vore spännande att höra vad det blir sedan, kraam <3
Ellen Lundberg

2014-04-07 @ 15:11:27
URL: http://forestman.blogg.se

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0