Snart drar jag till fjääällen :D


Duschat, så det är därför jag har håret uppsatt i en sån där "turban" ^^ Haha, man kan även skymta lite av min packning där i bakgrunden ;)

Idag har jag varit med Anna i Kanis i stort sett hela dagen! Riktigt kuul har vi haft, haha vi har verkligen övat upp våra skrattmuskler idag. Både i skogen och sedan hemma här hos mig <3 Vi for hit efteråt och varit med varann nu några timmar! Hon åker ju nämligen utomlands på måndag/tisdag och jag åker till fjällen nu ikväll. Så det var den senaste gången vi kunde ses på hela sportlovet ❤️ 

Nu kan jag inte babbla på något mer, ska fara till Umasjö på sisådär en kvart. Så ska fixa det sista med packning och grejer ;) Vi hörs när vi hörs. Puss och kram!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0