Fotboll och fotboll :D

Igår var det B-laget Div.4 som hade match mot Bergnäset :D Jag spelade slutet av första samt hela andra, tyvärr blev det förlust med 2-6 men där ett tag kanske tio minuter in i andra så spelade vi jättebra och levererade två stycken måål och utjämnade till 2-3! Men sedan tappade vi massor och släppte in några mål ^^

Idag hade F15 match mot ett finskt laag :) Det blev vinst! Med 4-0, suuperbra. Jag passade faktiskt fram till nåt mål :D Hehee spelade hela andra iallafaall. Och det gick hyfsat bra med mina skavsår, lite värre blev det. Men imorgon är våran träning inställt, såå då helar det nog lite mer ;)
 
Nuu så har vi middagsfrämmande :) Mormor, morfar, Sara och Signar är här och vi har lite morsdagsfirande <3 Förstås så bjuds det på middag, grillat kött med massor av tillbehör samt tååårta ♥↓
Mums Mums<3 Nu ropar dom att det är fika, såå jag måste gåå! Kram på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0