Gårdagen! :)

Nyligen vaknat, men ligger forfarande i sängen dåå jag inte orkar gå upp ^^ Men har fotbollsträning klockan ett, så snart ska jag ändå upp. Jajaa hann aldrig berätta om gårdagen då jag typ kom i säng kring ett och somnade direkt.. Men här kommer den lite kortfattad :D

Var på körlektion med moppe klockan åtta till nio, det gick suuperbra! Det var jättekul, han tyckte jag var jätteduktig och jag blev godkänd om man kan säga såå ^^ <3 Efter det hem ett tag, äta lite för kring 10:45 for jag, Anna och pappa till Lillkorsträsk. Vi körde lite moppe, berätta inget ^^ Fikade från Udden och hade det suuperkul och mysigt, det var en liten tråkig sak som hände, men den hoppas vi på ordnar sig♥
Vi for hem kring halv tre? Ingen aning, men strax efter fyra for vi och åt middag med grannarna på Trescorona :D Mums, det var gott! Och en jättetrevlig middag. Sedan på kvällen var jag med Evve och Ida, hahaa vad vi skrattade :'D Suuperkul♥ Sedan var Ida tvungen hem :'( Så jag och Evve for till mig och grillade lite korv och hade det jättekuul ♥ Efter det när Evve for hem, gick jag och satte mig vid brasan med de vuxna!

Meen det var en suuperduperkul dag såå tack till alla inblandade♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0