Tjoo<3

Nu såå är måndagen avklarad, egentligen är den väldigt dryg med lektioner och såå ^^ Meen jag har varit såå haha vet inte riktigt vad hela dagen ;) Så mest har jag bara haft kul! Sedan efter skolan for jag och Ida hem till Evve och åt lite där haha. Tack för att ni finns tjejer!<3 Nuu ska jag dra till Älvåkra, ska äta på grillen och sedan stå i kiosken. Har egentligen träning också, men har jätteont i mitt knä samt utsidan av vaden? Och blivit lite halv förkyld igeen -.- Har även ett No-prov på torsdag som jag borde börjat plugga på för länge sedan.. Men nää seriöst orkar verkligen intee! Åååh som ni märker har jag ingen motivation till skolan just nuu.. Men det finns såå mycket annat roligare :D
Ingaa bra bilder, meen bjuder på en med mig och Signaar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0