Torsdaag <3


Mitt kvällsmål jag åt ute idag :D Fil (inte så förtjust i det men ändåå) tillsammans med färska jordgubbar, flingor och lite grädde så blev det huuur gott som helst <3 Om ni undrar varför jag var ute, så var det för att jag satt och badade mina fötter (läs fotbollsskor) i ett bad med vatten för att sedan gå i dom! Svårt att förklara ^^ Men ändåå ;)

Efter skolan idag såå var jag hem en sväng och gjorde inte så mycket egentligen, sedan for jag till Sara och Kjell för att vara barnvakt åt älskade Signar medans de hade annat som skulle göras <3 Sedan for jag direkt på fotbollsträning och sedan typ ätit detta ovanför ^ och gjorde det jag skrev samt duschade :D Nu måste jag sluta, men hörs mer sen. Puuss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0