Torsdaag :D

Gjorde bort ett No-prov idag, skönt! Dock hur det gick vet jag inte ^^ Sedan for jag, Evve och Ida och köpte lite kladdkaka m.m. efter skolan, för att sedan dra hem till mig och fika ♥ Åt lite middag fastän jag inte var hungrig, och så drog jag på fotbollsträning. Gick ganska bra, förutom att jag blev stämplad två gånger på samma ställe. Ajaj, kunde inte ta på mig ena fotbollsskon efter det :( Men känns som tur var bättre nuu :D När jag kom hem så hade mamma överraskat mig med detta↓♥

Sååå galet gott med massor av frukt och så vaniljsås till det ♥  Jordgubbar, flera melonsorter, kiwi m.m. <3 Looove! Har även hunnit duschat och prata med Anna i telefon ;) Naajs! Nu ska jag kolla på youtube med nån liten film, puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0